WYMIANY ROZRZĄDU
W ofercie posiadamy diagnostykę i wymianę rozrządu w samochodach marek niemieckich. Nasz serwis w Warszawie (Bemowo, ul. Połczyńska 82) obsługuje wszystkie modele dostawczych i osobowych aut Opel, Ford, BMW oraz Mercedes. Dzięki specjalizacji nasi pracownicy doskonale znają specyfikę budowy rozrządów w poszczególnych modelach marek niemieckich, co pozwala im szybko rozkręcić układ i wymienić części na nowe.
Wymiana rozrządu – kiedy to jest konieczne?
Większość aut jeżdżących po polskich drogach posiada paski rozrządu, które są mniej trwałe od łańcuchów. Żywotność paska producenci średnio liczą na około 5 lat lub 90 tys. km. W zaleceniach zawartych w książce serwisowej można znaleźć bardziej szczegółowe wytyczne (czasami część pozwala bez problemu przejechać nawet 120 tys. km).
Warto pamiętać, że w starszych autach z dużym przebiegiem pasek może szybciej się zużyć niż w nowym samochodzie (już po przejechaniu około 60 tys. km).
Niestety paski rozrządu nie dają charakterystycznych objawów, które mogłyby świadczyć, że część wymaga wymiany, dlatego tak ważne są regularne przeglądy w warunkach serwisowych.
W przypadku uszkodzeń pomp wody lub rolek czasami pojawia się charakterystyczne huczenie lub wycie silnika. O nieprawidłowościach w obrębie rozrządu może świadczyć również miganie kontrolek na desce rozdzielczej.
Serwis rozrządu w Warszawie
Serwisujemy osobowe i użytkowe auta niemieckie z różnymi rodzajami siników. Podstawą oferty są wymiany pasków i łańcuchów rozrządu. Należy jednak pamiętać, że pasek rozrządu współpracuje z szeregiem elementów, które również mogą nosić poważne ślady zużycia utrudniające lub uniemożliwiające właściwą pracę. Niezbędna jest wymiana rolek prowadzących, rolek napinających, uszczelniaczy wałków rozrządu i wału korbowego.
W przypadku, gdy za napędzanie pompy wody odpowiada pasek, zawsze należy zweryfikować także jej stan i w razie konieczności wymienić.
Dlaczego należy serwisować rozrząd?
Pasek lub łańcuch rozrządu w aucie są odpowiedzialne za prawidłową pracę silnika, ponieważ przenoszą napęd na wałki z wału napędowego. Awarie paska mogą doprowadzić do zniszczenia zaworów, tłoków lub głowic w silniku. Gdy pasek rozrządu pęknie w czasie jazdy, zawory mogą zderzyć się z tłokami silnika powodując uszkodzenie całej jednostki napędowej.
Diagnostyka i wymiany elementów rozrządu – skorzystaj z profesjonalnej pomocy.
SERWIS SAMOCHODÓW NIEMIECKICH WARSZAWA
Serwis samochodowy w Warszawie-Bemowie specjalizuje się w obsłudze aut osobowych i użytkowych marek niemieckich (Ford, Opel, BMW, Mercedes). Z rynkiem motoryzacyjnym jesteśmy związani już prawie od 20 lat, posiadamy szerokie grono stałych Klientów wśród osób prywatnych, wypożyczalni samochodów, firm transportowych oraz przedsiębiorców zarządzających rozbudowanymi flotami.
Naszą siłą jest szeroka oferta (przeglądy, mechanika samochodowa, geometria, serwis klimatyzacji, diagnostyka komputerowa), zespół fachowców, bogate zaplecze sprzętowe i dostęp do części oraz elastyczność usług. Staramy się dopasować ofertę do potrzeb rynku, dlatego przy obsłudze flot stosujemy faktury z przedłużonym terminem płatności, a stałym Klientom zapewniamy atrakcyjne rabaty.
Dbamy również o to, aby nasz zespół zawsze był na bieżąco w zmianach zachodzących w branży motoryzacyjnej. Śledzenie nowości niemieckich koncernów pozwala nam sprawnie diagnozować oraz usuwać awarie.
(22) 666 31 85/90
ul. Połczyńska 82
Warszawa-Bemowo